Patiëntenportaal
Patiëntenportaal
Wilt u gebruik maken van uw eigen patiëntenportaal?


Dit portaal is te benaderen via een handige app, die u op uw mobiele telefoon of tablet kunt installeren maar is ook via onze website te benaderen.
In deze instructie staat beschreven hoe u zich kunt aanmelden.
Wat kunt u met het Uw Zorg online portaal?
- Zelf een afspraak maken bij uw huisarts.
- Een vraag stellen/ een bericht sturen (E-consult aanvragen)
- Ook kunt u bij het bericht bijlages toevoegen, zoals foto’s
- Uw medicijnen bestellen (alleen chronische medicijnen)
- Uitslagen van bloed bekijken
- Uw dossier inzien
Hoe werkt het afspraken maken?
Wat betreft het maken van afspraken zijn wel wat afspraken nodig om het proces goed te laten verlopen.
- Gebruik de online afspraken niet voor spoed. Bel daarvoor altijd met de praktijk.
- Vermeld bij het maken van de afspraak ook de aard van de klachten
- Om de assistentes ruimte te geven om nog spoedafspraken te kunnen maken, zijn niet alle blokken bij de huisartsen vrijgegeven.
- Om dezelfde reden kunt u vanaf een week vantevoren een afspraak inplannen.
- Als u een afspraak maakt, die u niet kunt nakomen, kunt u die meestal niet annuleren via het portaal. Bel daarvoor dan met de praktijk, zodat uw gereserveerde plek aan iemand anders gegeven kan worden.
- U kunt uw afspraak ook automatisch in uw agenda laten plaatsen.
Meer weten? Kijk dan op de FAQ van Uw Zorgonline.
Heeft u ondersteuning nodig bij het gebruik van Uw Zorg online patiëntenportaal?
De patiëntenhelpdesk is er speciaal voor patienten om niet-medische vragen en feedback snel te kunnen afhandelen:
- Laat via uwzorgonline.nl/hulp een vraag achter of meld een storing. Ze streven ernaar vragen binnen een werkdag te beantwoorden
- De Uw Zorg Online website heeft een aparte , hierdoor kunt u een eventuele storing volgen.
- Het is voor patienten niet mogelijk om telefonisch contact op de zoeken met de helpdesk.
In deze handleiding staan alle instructies voor het gebruik van het portaal.